designermom Deletedmom_33 evet canım benim ilk gebeliğimi silik çizgi ile öğrenmiştim kaybettim bebegimi:(geçen ay test silikti negatifti simdi Boyle İnan umutlanmak istemiyorum sonradan üzülmesi çok acı ama çok koyulaşmış ne bileyim ya sonuc çıkana kadar catlicammm
Nurays95 designermom Ay canım yarım saattir senın gonderini arıyordum.😂 Sayfada Gezerken görmüştüm tahlil verdıgın. Meraktan çatladım. Offf yarına kadar kim bekler.
designermom Feyzaveannesi geçen ay da vardı ama negatifti cnm sonuc o yüzden insan malesef tekrar ümitlenmek istemiyo
Esmaonur designermom uzaktan bakınca ilk testte de çift çizgi gördüm ben, ikincisi zaten net 😊 inşallah vardır 🌸
elfmoom designermom canııımmmmmm 😍 seni takip ediyorum ne zamandır çoook sevindim🤍 benimde böyle silik çıkmıştı hamileliğimi öğrenme serüvenim🌸 sonucun çıkmıştır bak sen internetten 😍😍
designermom elfmoom yaa seni hatırlıyorum 3 4 aylik falan hamilesin dimi😊 senin de cunku ne kadar uğraştığını hatırlıyorum burada canım darısı basıma 🥰
Aylin2011 designermom benimde üçüncü gebelik testim böyle çıktı 32 haftalık ikiz gebeyim kan testi verin ona göre belli olur Rabbim gönlünüze göre versin inşallah
sacmalamakizim designermom Hamilesin canım insAllah kalbine göre olur 😊 sizi görüyordum bebek istiyordunuz zaten galiba 😊
designermom sacmalamakizim evet canım burası da benim ağlama duvarım herseyi yazıp soruyorum sağolsun herkes yardimci oluyor 😊
designermom Nurays95 hemsire yarın dedi nasıl yarın dedim gerçekten mi ikna olmuyorum ama suratıma bakiyo ama ben nasıl beklicem ki dedim😀ama bekletiyorlar yine de ne yapalım sabah 9 da kapılarına ilk ben dayanicam ne yapayım😊
Flyderndkk designermom ya çok sevindim inşallah sağlıkla ilerler :) yoğun gaz durumu devam ediyor mu?
designermom minipanda canım İki yumurtam vardı doktor olabilir demişti ihtimalin var demişti ah nerede keske 😍
Nurays95 designermom Ay evet benım doktorumda ptesı beta baktırıp salı gunune cagırdı. Asla bekleyemem. Ptesı aksam özel hastanede yaptırırım 2 saat dayanabilirim ancak 😂 neyse ki sabaha bısey kalmadı🤭🤭
minipanda designermom inşallah hangisi senin için hayırlıysa öyle olsun canım kendine dikkat et ama agır iş yapma stres yapmamaya çalış
sacmalamakizim designermom Ah canım ya bende 62 günlük anneyim daha çok güzel bir duygu ne kadar uykusuz bıraksa da kucağıma alıp başını yasladiginda eriyorum herşeyi unutuyorum 😍 Allah bu duyguyu sana da yaşatsın ❤️
designermom prensesafra1_ evet canım silik baya ama benim sabah yaptığım sonradan koyulaşan ilk silik çıktığında bu kadar belli değildi çok az silikti sonradan baya koyulaştı