BurcuGnl Rabbim uzun ömürler versin bebeğine sana bende cok korkuyorum 31 haftalık hamileyim kesi yapılırken canın acıyor mu hissediyor musun dikişlerin atılırken birde devlet hastanesinde mi Doğum yaptınız acaba beni rahatlatır mısınız cok endişeliyim korkuyorum
PembeLia BurcuGnl Kesiyi o an fazla hissetmiyorsun canım dikişlerde biraz hissediliyor ama dayanılmayacak gibi değil devlet hastanesinde yaptım.😌
SalihBusraOdabaolu PembeLia o kadar mutlu oldum ki adınıza , sağlıkla mutlulukla büyütün masal tadında inşallah .. dualarınızın kabul olması ne güzel , darısı başımıza inşallah .. bizlere de mutluluk oldu ❤️
PembeLia SalihBusraOdabaolu Çok teşekkür ederim, amin inşallah.Darısı başınıza çok kolay ve hayırlı doğumunuz olsun inşallah.😌
bbusra PembeLia hayırlı olsun maşallah okurken gözlerim doldu..Rabbim sağlıcakla büyütmeyi nasip eylesin.İyilerle karşılaştırsın hep inşAllah🙏🏻
PnarDemirCyln PembeLia merhaba Rabbim analı babalı büyütsün inşallah güzel hayırlı ömrü olsun 🤲 bir şey sormak istiyorum Meryem ana otunu suya koyup suyunu içtikten sonra Sudan çıkardınız mı tam olarak nasıl oluyor 😏
PnarDemirCyln PembeLia teşekkür ederim Doğum başladığını anlayınca suya koydunuz içtiniz sonrasında anneniz çıkardı çok sağolun 🤲🌸
gamzeyaren PembeLia ben cok korkuyorum ama bu ikinci bebegime hamileyim normal dogum yapabilirdim ilkinde korkumdan sezeryan olcm dedim v oldum cok kotu acilar cktim sorasinda unuttum simdi 33 haftalik oldum cok az bi vaktim kaldi v cok korkuyorum 😣😣
PembeLia gamzeyaren Allah yardımcın olsun canım dua et bol bol inşallah çok kolay olur bu kez akışına bırak Korkutma kendini.