Oykuzey Maşallah ne güzel bir doğum hikayesi olmuş. Gözünüz aydın, Allah bağışlasın. Analı babalı, sağlıklı sıhhatli büyütün inşallah evladınızı. 🙏🏼
Zeynep0708 PembeLia Allah meleğinizi size bağışlasın💕😍Umarım Allah herkesin yar ve yardımcısı olur.Bir buçuk ay sonra umarım bende böyle korkmadan giderim👶🏼☺️😅
Sevdhusna PembeLia maşallah canım ne güzel bi doğum serüveni Allah analı babalı büyütsün ,o sut ve emme sorunu içinde sabredin benim uç çocuk var dördüncü gebelik büyük oğlum 5 gün emmedi pes etmedim sakın doymaz diye mama vermeyin gozuniz aydın:)
PembeLia Sevdhusna Amin canım inşallah darısı başınıza, sütümle doyması mümkün değil yok denecek kadar az mecburen mama takviyesi yapıyorum aç kalır diye dayanamıyorum pes etmiycem ama.😳
Dido Hayırlı uğurlu olsun Allah sağlıklı sıhhatli annesine babasına hayırlı evlat eylesin inşallah, gözünüz aydın, Allahım doğum yapacak herkese böyle kolay doğumlar nasip etsin 'maşallah' diyorum :)
SerpilIsaErden PembeLia rabbim hayırlı eylesin canım benim ALLAHIM EVLADINIZLA HUZURLU SAĞLIKLI YAŞAMANIZI NASİP EYLESİN HEPİMİZ BİRBİRİMİZE DUA EDELİM
PembeLia SerpilIsaErden Allah razı olsun canım benim çok kolay ve hayırlı Doğumun olsun inşallah Rabbim kabul etsin duamızı.🤗
Doktorunkizi @PembeLi ne kadar güzel bir Doğum hikayesi maşallah 😍🙏🏼 Olumsuz düşünüp, başaramayacağım ben herhalde dediğim şu günlerde hikayeniz ilaç gibi geldi, çok teşekkürler inşallah lohusalığınız da çok rahat geçer 🙏🏼
Eda16 PembeLia oyyy maşallahhh çok heyecanlanıyorum bi an önce aynı duyguları yaşamak istiyorum bende 38. Haftadayım 💮
PembeLia Eda16 İnşallh en kısa zamanda nasip olur hayırlısıyla kucağınıza alın biran önce, tarifi mümkün olmayan bir duygu bakmaya doyamıyor insan az kalmış maşallah kavuşun biran önce.😌
Zeynepcelik PembeLia cok gecmis olsun cnm ve gözünüz aydin bebeyinle birlikte uzun ömürler dilerim okudum insallah bekkeyen herkeze kismet olur beninde normal günüme 3 gün kaldi 40 haftalik oldum meryem ana otu bendede var yapicam kac haftalik dogurdun cnm