PembeLia öncelikle allah sağlıklı uzun analı babalı ömürler nasip etsin bebeğine 🌸 yazını okuyunca sana teşekkür etmek istedim çünkü okuduğumuz doğum hikayeleri hep şöyle bittim böyle tükendim seninde elbet acın ağrın olmuştur ama ben kendi adıma okurken hikayeni rahatladım bir nebzede olsa teşekkürler böyle pozitif yazdığın için 🌸🙏🏼