Tuba704 Amin canım, öyle hissettirebildiysem ne mutlu bana tabiki yapabilirsin ben yaptıysam herkes yapar diye düşünüyorum o derece korkardım yani sen anla.inşallah çok kolay ve hayırlı bir Doğumun olur.Ben saklama kapları oluyor Ya üçlü onun en küçük olanına koydum ılık suyla ve hastaneye götürdüm anneme verdim o Sudan çıkarttı Doğum gittiği zaman kapaklı küçük saklama kabında kaldı yani