Alim Seni çok iyi anlıyorum canım bende öyleydim inanki hep ben yapamıycam diye ağlardım, o günleri görebilecek miyim derdim hep olumsuz herşey gelirdi aklıma.Meryem ana otunu bende burda duymuştum ama yapıcam dedim kalpten inanarak üç yudum içtim sonrada dua ettim.İğneyi koluna vurulan iğne gibi düşün acısı onunla aynı hep okurdumo anda o acıyı vs düşünmüyorsun derledi gerçekten de öyle oluyor.Dikişleri biraz hissettim ben ama dayanılmayacak gibi değil dua okudum bol bol o andada belimden vs iğne olmadı.