haticerale63 ya doğum için değil eşimin ailesi ile konuşmuyorum aramız kötü eşimde dahil oda ailesi ile konuşmuyor okular açıldı eşim üniversitesi açıldı son sınıf öğrencisi oldu için gitmesi gerekti bende annemlere bıraktı annemlerin işi için Konya’da kar zaten iki evleri var işe yakın olan yerde kalıyorlar kardeşimin okul var diye o ve ben diğer evimizde kalıyoruz annemlerin de işi 1ay sonra biter onlarda buradaki evlerine gelecekler doğumunu burda yaparim büyük ihtimalle çünkü eşimin okulu te Ardahan’da okular kapanmsa tek başıma gidemem sanlurfaya o yüzde yani biraz karışık durumlar yani