haticerale63
Ne bilim ya ben bazı nedenlerden dolayı ikili tarama testi ve 3lu tarama testi detaylı ultrason filan gitmdim yaptırmadım sadece normal ultarosn gidiyordum birazda sanırım eşimin benden uzak olmsi yanlız kalmam yüzden galiba hep düşünüyorum ya bişey olursa ya o anki acı filan derken böyle oluyorum işte elimde degil wala🤗🤗🤗🥺👶😍