Ruveydahifa Emine003 devlet hastanesi olduğu için mi yoksa o gece çok fazla doğum oldu ondan midir bilmiyorum 😶😭
Emine003 Ruveydahifa valla canım senin için gerçekten kötü bir deneyim olmuş inşallah bi daha ki doğumun öyle olmaz 😔🤲