Bir kaç arkadaşım sezeryan oldu benim 2 haftada toparlandılar. Normal daha zor çatı muayenesinde çok zorluyorlar ablamdan biliyorum suni sancı desen öyle. Normalin hemen ayağa kalkma avantajı var evet ama dayanamam ben ☹️ çok kararsızım ama sezeryan dan taraf gönlüm