Ser_Bus_11 eşler için daha zor oluyor gerçekten bir arkadaşım yoğun bakıma alınmıştı doğumdan sonra eşi kapıda devamlı ağladı kaybedecek korkusu yaşıyorlar. Biz içerde iken ne olup bittiğini görüyoruz lakin erkekler ikisine bir şey olacak korkusu yaşıyorlar ondan ağlamaya başlıyorlar mutluluk gözyaşı ondan oluyor. Allah kolaylık versin bütün eşlere üstünüze düşüyorsa zaten o eşlerin kıymetini bilin bu devirde ne eşler var doğuma bile gitmek istemeyen.