elfmoom Giba çoook teşekkür ederim🥰 bu forum iyi ki var gerçekten o kadar rahatlıyorum ki o kadar güzel destek oluyorsunuz ki🥰🙏🏻🤍
Leylakkk elfmoom bir sorun olmadan ilerler inşAllah haftanız daha erkenmis plesantanizda göç edebilir benim plesentam o haftalarda rahim ağzına yakındı 20 den sonra yukari çıktı simdi normal
elfmoom Leylakkk aaa gerçekten mi? bazı insanların çıkıyormuş sonradan, hiçte anlamıyorum bu konuları o kadar yabancıyım ki :)
Leylakkk elfmoom siz sakin olun stres yapmayin yeter gerisi hallolur saglikla kucağınıza alın bebeginizi
hepoyleolurzaten elfmoom Aa benim kuzenimin de öyle olmuştu, bi problem olmadı ama sağlıkla aldı kucağına. Endişe etme sende balım, sağlıkla gelsin minik erkek 💙🧿
marbling10 elfmoom Vajinal ölçüm daha doğrudur ama karından da düşük çıkması biraz düşündürücü. Ölçüm yanlış olabilir ya da cihaz farklılığı olabilir.
elfmoom marbling10 doktorum karından doğru sonuç vermeyeceğini söyledi. 2 gün önce ölçüm yaptım vajinal ultrasonla , yanılma payı olamaz devlet hastanesi karından ölçtüğü için yanlış sonuç çıkmıştır dedi🙏🏻
marbling10 elfmoom öyledir bence de endişelenmene gerek yok ama yine de acilden tekrar gidip böyle bir şey oldu tekrar bakabilir misiniz diyebilirsin. Başka daha iyi bir doktora denk gelirsin belki
mutlugebeee elfmoom öncelikle karından doğru ölçüm yapılmıyor ama 2 günde bile uzunluk değişebiliyor maalesef her ihtimale karşı kendi doktoruna gidene kadar ayakta durma sürekli uzan 31 mm olsa bile riskli değil ama daha da kısa olmaması önemli🙏🏼
elfmoom mutlugebeee evet konuştum bugün doktorumla , 14 gün sonra detaylı ultrason var doktorum karından ölçümün hiçbir zaman doğru olmayacağını söyledi🙏🏻
elfmoom marbling10 devletin acillerine güvenemiyorum ki 1 dakika da ultrason bakıyorlar ne baktın gı 1 dakika da 😂 neyi gördün benim doktorum ölçüm yaparken yarım saat uğraştı şöyle bakayım böyle bakayım öyle de bakayım aman burdan da bakayım 🤷🏼♀️
marbling10 elfmoom her doktor aynı değil ama dediğin biraz doğru tabi acilde hızlandırılmış oluyor her şey 🤭🙄 ne diyeyim Allah doktorlara kolaylık, sabır versin, onlar da bizimle daha iyi ilgilensin inşallah.
elfmoom marbling10 burdaki kadın doğumda sadece bir doktor çoook iyi, özele gitsen anca öyle ilgilenirler. ama acilde hep olmuyor🤷🏼♀️ ah olduğu zamanı bilsem hemen giderim🤭
marbling10 elfmoom evet maalesef burada da aynı durum var. Doktor fazla ama iyi ilgilenen 2-3 tane var. Neyse ki varlar🙄 bence sen hiç aklına kötü şeyler getirme doktorunu dinle. Acile neden gitmiştin bu arada?
elfmoom marbling10 doktorum idrar kültürü ve idrar testi istedi özelde verecektir ama kültürü devlette vermemi istedi 🙏🏻 devlet almadı tabi banane senin doktorundan almak zorunda değilim kime para veriyorsan ona git dedi🤷🏼♀️