elfmoom kuzum doktorla görüştüm şimdi muayanem vardı , aşını mutlaka ol çok kötü atlatırsın dedi bütün duydukların uydurmasyon bebeğe zararı falan yok dedi pıhtı İLE ilgisi yok üstelik kan sulandırıcı kullanıyosun dedi valla oldum bende bugün iyi yaptım inşallah