Beyza58 elfmoom tekrar kontrole gideceğiniz zaman eğer doktorunuz ultrasondan bakacaksa idrara sıkışık gidin o zaman net çıkıyor
Leylakkk elfmoom neden tedirgin oldunuz benim 13.haftada 3.4 tü 30 haftalığım gecen hafta 3.0 ölçtü doktor bir sorun yaşamadım şükür stres yapmayin
elfmoom Leylakkk çünkü 4 aydır yürümem yasak ve progestan kullanıyorum bebeğin eşi de önde olduğu için doktorum belirli bir uzunluğun altına düşmesini istemiyor 🙏🏻
hepoyleolurzaten elfmoom Kuzum kendi doktorun ölçsün imkanın varsa tekrar. Benim 20. haftamda 44 mm ölçülmüştü 24.haftamda detaylıda 42mm ölçüldü. Bi yanlışlık olabilir senin ölçümde
elfmoom hepoyleolurzaten çok şükür kuzuumm doktorum döndü, sen benim dışımda kimseye inanma karından ölçülen servikal uzunluk doğru değildir doğru servikal uzunluk vajinal ultrasonda ölçülür için rahat olsun dedi🥰🙏🏻🌸 @Pastaneusuluislakkek
Leylakkk elfmoom bir sorun olmadan ilerler inşAllah haftanız daha erkenmis plesantanizda göç edebilir benim plesentam o haftalarda rahim ağzına yakındı 20 den sonra yukari çıktı simdi normal
kucukkoalam Genelde karından ölçüm doğru sonuç vermiyor, en doğrusu vajinal yolla ölçüm diye biliyorum. Bana da doktorum hep vajinal bakıyordu. Ama yine de tekrar ölçtürün mutlaka, önemli bir konu.
elfmoom kucukkoalam evet doktorumla konuştuk dün dönmemişti🙏🏻 karından doğru çıkmaz vajinal doğru ölçü alınır 2 gün önce 48 di 31 yanlıştır dedi🌸
elfmoom hepoyleolurzaten benim geçen gün çok ciddi baskı şeklinde ağrım oldu adım atamadım o yüzden biraz tedirginiz bu aralar 🥺 çok şükür çok korkmuştuk🤍
Bebegim4 elfmoom canım vajinal ölçüm en doğru olan oda maşallah çok güzel çıkmış, karından tam doğru göstermiyo netliği yok
Pirayeada Vajinal doğru devlet zaten ultrasonda göstermiyor bile bebeği bana öyle yapti bidaha da gitmedim. Ultrason cihazları ’da eski olduğu için net görünmüyor zaten
Giba elfmoom canım benim bu tarz ölçümler vajinal olarak yapılır doğru olan kendi doktorunuzun söylediği içinizi ferah tutun yaptığıniz endişe ve stres bebek için tehlikeli siz mutlu olun ki o da mutlu olsun hayırlı doğumlar nasip etsin rabbim 🙏🌸🧿
elfmoom Giba çoook teşekkür ederim🥰 bu forum iyi ki var gerçekten o kadar rahatlıyorum ki o kadar güzel destek oluyorsunuz ki🥰🙏🏻🤍
hepoyleolurzaten elfmoom Aa benim kuzenimin de öyle olmuştu, bi problem olmadı ama sağlıkla aldı kucağına. Endişe etme sende balım, sağlıkla gelsin minik erkek 💙🧿
Bebegim4 elfmoom kuzum doktorla görüştüm şimdi muayanem vardı , aşını mutlaka ol çok kötü atlatırsın dedi bütün duydukların uydurmasyon bebeğe zararı falan yok dedi pıhtı İLE ilgisi yok üstelik kan sulandırıcı kullanıyosun dedi valla oldum bende bugün iyi yaptım inşallah