elfmoom kızlar doktorum 2 gün önce vajinal ultrason ile ölçtü 48 mm idi, 2 gün sonra devlet hastanesi acilden karından 1 dakikalık ultrason ile ölçtü 31 mm çıktı. sizce bu ölçüm doğru mudur? başınıza geldi mi?
Pastaneusuluislakkek elfmoom yeniden kendi doktorunuza görünme imkanınız var mı? Gerçek karşılaştırma ancak öyle olur. Benim sadece 1 defa 34. Hafta kontrolünde ölçemedi doktorum, vajinal baktı öyle emin oldu
elfmoom Pastaneusuluislakkek dün ultrason sonucunu alınca yazdım ama dönmemiş🤷🏼♀️ hala haber bekliyorum kendisinden
minibiri elfmoom Devlet hastanesi özellikle acil bölümü malesef bitsede gitsek mantığında oldugu için(alamadıkları hakları düşününce birşey de diyemiyorum) ilgili baktıklarını düşünmüyorum. dediğiniz gibi 1 dakikalık karından bakmayla doğru olacağını sanmıyorum
elfmoom minibiri inşallah doğru değildir , çok korktum 🥺 inşallah kendi doktorumun ölçtüğü gibidir , çok tedirgin oldum😕
Esraali minibiri haklarını alamamaları kimseyi basından savma hakkı vermez yemin ediyor bu insanlar ki can söz konusu nolursa olsn profesyonel olmaları lazım kim hakkını alıyor ki
Pastaneusuluislakkek elfmoom elfmoom bu arada yanlış bilmiyorsam 31 mm de riskli bir uzunluk değil, şimdilik içinizi ferah tutun🙏🏻 Endişe daha fazla zarar verir🥺
minibiri elfmoom ben kendi doktorunuzun ölçümünün doğru olduğunu düşünüyorum, içiniz rahat olsun bence 🤍
Leylakkk elfmoom neden tedirgin oldunuz benim 13.haftada 3.4 tü 30 haftalığım gecen hafta 3.0 ölçtü doktor bir sorun yaşamadım şükür stres yapmayin
elfmoom Esraali tavırlarını görsen, bi ultrasona geç diyor sanki anama sövecek🤷🏼♀️ yoğun çalışma ortamı var deyip insanların canı ile ilgili durumlarda sorumsuzluk yapmalarına bende katlanamıyorum
elfmoom Pastaneusuluislakkek ben tedavi ile hamile kaldım, zaten ilk başından beri de progestan kullanıyorum 4 aydır.. o yüzden doktorum belirli bi ölçü altında olmasını istemediğini söylemişti, hala da dönmedi ama.. 🤷🏼♀️ insan ister istemez korkuyor böyle olunca
Pastaneusuluislakkek elfmoom çok normal, umarım bir sorun yoktur siz yine elinizden geldiğince sakin kalmaya çalışın🙏🏻 Doktora ulaştıktan sonra da buraya yaZarsanız sevinirim. Dualarım sizinle
Esraali elfmoom o konuda haklısınız bir sey demiyorum aynı sekil de tersliceksiniz pandemi falan tamam da tün dünyada eskiden de öyleydi maalesef
elfmoom Pastaneusuluislakkek çook teşekkür ederim desteğiniz için🤍 muhakkak bilginlendirme sağlarım🙏🏻
elfmoom Esraali kesinlikle katılıyorum🙏🏻 kimi doktor var o da devlette çalışıyor ama ne kadar ilgili ne kadar kibar asla sorunlarını hastaya yansıtmıyorlar 🤷🏼♀️