Burcum94 benimde eşim böyleydi ta ki doğum zamanı 38i geçtiğinde 41+2de doğumum oldu 38 geçtiğinde her gün hani sandın yok mu daha doğurmican mı içinde mi tutcan bebeğimi doğurmaya artık diyordu ve doğduğu saatten beri inanılmaz bir düşkünlüğü var ben de o zamanlar senin gibi üzülüyordum benim kadar istemiyor mu aile olmayı diyordum ama onlar herhalde bizim kadar devamlı hissetmediklerinden böyle yapıyolar