Burcum94 Ilk hamileligim cok heycanliyim icim icime sigmiyor ama esimde bu kadar heycan yok sanki neden acaba kizlar ? Bu beni uzuyor 😪
evlatkokusu0806 Burcum94 çünkü sen bir kadınsın annesin Biz onlarla aynı duyguları yaşayamayız Çok derin hissederiz biz
sheyda1991 Burcum94 erkekler bebek doğunca baba olduğunu anlar derler :) yani senin kadar heyecanlı olmasınk bekleme üzülürsün. Çünkü sen içinde yaşıyorsun bu olayı her anına acı tatlı tanıksın. Ama eşin sadece senin anlattığın ve gördüğü kadarını anlıyor. Daha önce deneyimlemedipi bi şey bu yüzden anlayamaz :) sen gebeliğine odaklan tadını çıkar. Bebek doğunca görürsün sen diyorum ben eşime hep 😅 maksat destek olsun size anlamaya çalışsın gerisi zaten zamanla olur Allahın izniyle
denizinnannesi Burcum94 aa bende sadece benim kocammi oyle diyordum sanirim erkeklerin geneli öyle zaten babalar cocugu kucagina alinca hissediyormus gercek anlamda diyolar ben bile suan tam adapte degilim aslinda onlarin oyle olmasi normal ya bence
Hilallllllll Erkeklee icinden yasiyor pek gösteremiyor benim esimde aynı duygularini fazla belli etmez ama artik anlayabiliyorum duygularini zamanla sende cozeceksin ☺️
Dbe24 Burcum94 size yine ağladım demiş ben eşimle kan vermeye gitmiştim kan sonucu çıktı ben gidip aldım sonucu eve geldim bulaşıkları toparladım bana sorduğu soru sonuç ne bende tepkisini ölçmek için negatif dedim sağlık olsun dedi sonra durdum sıfır tepki surat mahkeme duvarı gibi sonra şaka yaptım pozitif dedim sarıldım ne heyecan ne güler yüz ne bişey beni çok mutlu ettin dedi gitti yattı aynısını cinsiyet öğrendiğimdede yaptı süprüz yapcaktım kursağımda bıraktı🙄 erkekler böyle ya pek fazla belli etmiyorlar bazıları hiç etmiyor hatta doğsuktan sonra tam anlamıyla anlıyorlar baba olduklarını eşim hep der sen hamileyken böyle üstüne düşmezdim diye yani hiç kafanıza takıp canınızı sıkmayın doğduktan sonra çok üstüne düşüyorlar 😊🌸
Kbryyy Bizim de öyleydi ilk zamanlar üzülme erkekler bizim gibi duygusal değil. Sen şimdi anne oldun ama kucağına alınca baba olacak.
Mimik Bi cogunda oyle heyecan yok… Benimkinde de oyle bi heyecan yok… bari rol yapsan da beni mutlu etsen dedim de, onu ben demeden yapmaliydi… simdi yapmacik geliyor her tavri… Bosver sen, tadini cikar gebeliginin😘
DemetF Burcum94 herkes ayni duygulari paylasacak degil ya onemli olan dogunca sahiplenip iyi anne baba olabilecekmiyiz.Benim esim cok heycanli ben 30.haftadayim daha anne gibi hissedemedim tam ama bebegimi seviyorum bunun icin uzulme esin de belki zamanla tekmelerini hissedince belki dogunca heycanlanacaktir
FeriDee Burcum94 onlar kucaklarına aldıkları an fark ediyorlar babalığın ne olduğunu. Ama biz anneler içimize düştüğü an hissediyoruz 💜