Burcum94 öyle oluyor gerçekten bende bazen diyordum yani ya 10.çocuğuna hamileyim ya da hamile olduğuma inanmıyosun diyordum taa ki o son haftalar ve de bebiş gelene kadar Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah Allah eşinle muhabbetinizi arttırsın ❤