dudininannesi ben de şu an 39+2 haftalık hamileyim.En başından beri 2 hafta önden gidiyor kızım.Şeker yüklemem temiz çıkmıştı.En son geçen hafta 3900dü ama doğmuyor hala bekliyoruz.Önden gitmesinin tek sıkıntısı 4ün üstüne çıkarsa normal doğum yaptırmam dedi doktorum.Korkmayın, kilo erken doğum demek değil sadece doğum şeklinizi etkileyebilir