Kızlar sizleri korkutmak anlamında yazmıyorum bunları ama şekerin önemli olduğunu belirtmek için söylüyorum, ilk gebeliğimde bebek 2 hafta önden gidiyor diye doktor şeker yük istedi 100ml likte 153 çıktı doktorum da çok yüksek değil ama dikkat et beyaz ekmek patates kavun karpuz yeme dedi sadece dahiliyeye git ölçtür şeker ölçüm cihazı al Bile demedi bende ona güvendim şekerle ilgili hiç bilgim yoktu zaten. Neyse kilosu normal sınırlarda dedi 3.500 gibi 41. Haftamda normal istiyordum zaten suyum geldı hafif sancı vardı 8 saat suni sancı verildi ama açıklık sadece 1 cm ve ben kötü olmustum artık kendim sezeruan istedim