belguzar_123 Elifkskl Allah bağışlasın inşallah bizde sağ salim kavuşuruz kızımla. Sizin doğumdan sonra bebeginizdemi tsh yuksek çıktı ve siz ilaç kullandınız mı hamileyken dozu kaçtı mesela
Eminedmr belguzar_123 bende bugün öğrendim sabah doktora gidicem TSH bende 5.700 du ilacda 100 aile hekimim verdigi için dahiliyeye gidicem bende çok panikledim ilk duyduğumda 7+2haftaligim
belguzar_123 Semaen benimki tiroid düşüklüğü olmuyor mu işte ve doktorumda zeka geriliği çok yüksek değerlerde olur dedi ama insan yinede endiseleniyor işte 😢
Semaen belguzar_123 çok korkmuşsun belli ama inan bu korkulacak bi durum degil sadece sana risklerini söylemişler ama etrafında troid yetmezliginden erken dogum yapan duydunmu düşük yapan oluyor ama oda müdahale olmadıgında yada degerler cok yüksek oldugunda lütfen bu kadar takılma buna strese bağlı bi mekanizma çünkü .
Melismomyy belguzar_123 bende yaklaşık on senedir hatta daha fazladır tiroid hastasıyım ilaçları düzenli kullandığınız sürece hiç sıkıntı olmaz 50lik euthyrox kullanıyorum Düzenli kullanım çok önemli aç karnına için mutlaka Eğer unutursanız unuttum diyip atlamayın o gün mutlaka için doktorum bu şekilde uyarmıştı beni😌🙏
belguzar_123 Melismomyy Teşekkür ederim inşallah bu sefer gittiğimde Alicam ilaçlarımi inşallah düzelir bizimkide ❤️
belguzar_123 mrskement Düşürmesin gerçekten Allah bağışlasın bebeğinizide inşallah bizimkide düzelir bir sorun olmaz bide o kadar çok erken doğum görüyorum ki korkuyorum artık
mrskement belguzar_123 iyi düşünün iyi olsun bn 4 gündür hastanedeyim bbebegimden ayrı inşlh hemen iyileşir oğluma kavuşurum diye dua ediyorm
belguzar_123 Mk34 O kadar çok kişi önermişki ilaç kullanmamı o yüzden bu sefer gittiğimde ne ilaç verirse kabulüm kullanicam bebeğim için inşallah düzelir
senaozmekik belguzar_123 Şuan 31+5 haftalığım 25 ml triod ilacı kullanıyorum 5 kutumdayım şükür bir sıkıntı yok sınırdı denildi hep 40 45 günde bir gidip tahlil veriyorum. Dahiliye ye
belguzar_123 Kamusbuglem TSH -3 çıktı T4- 7 çıktı canım ilacida 50lik yazacakti ama ben kullanmadım ama tekrar gidicem bu sefer verirse kullanicam inşallah
Melek3 belguzar_123 bilmiyorm 😂benjmkiler çok oynak bir çalışıyor bir duruyor ya çok çalışır ya hiç çalışmaz doktorum.hep dalga geçer benimle benim tsh yükseliyor sürekli ilacımı da hiç düzenli kullanmadm 😬 unuturum surekli Allah koruyor sknti etme
Sehnur belguzar_123 bende yüksek çıkmıştı banada ilaç verdi bende kullanıyorum doğuma kadar kullanman gerekiyor dedi son haftam 30 a yakındı bende çıktığında
belguzar_123 Sehnur inşallah sizede bizede bebeklerimize sağ salim kavuşmak dileğiyle bende Alicam gidince ilaçlarımı umarım herşey yolunda gider
belguzar_123 Melek3 zaten bende bu sorun çıktığında 22 haftaliktim yarın şimdi 25 haftalık olduk 3 haftadır dönüp dolaşıyoruz tahlildi bilmem neydi bu süre icerisinde de hiçbir sorun olmadı Allah koruyor cidden herşey ondan geliyor ❤️
Melek3 belguzar_123 tabi normalde benim doktorum hani gebelik geç düşündün zaman bile sıkı takip düşününce tedavi diyordu ben hamile olduğumu ogrendm 2 aylıkken gittim ve 19 haftalıkken gittim dokturma 🤷 tevekkül u allah
Arashsn belguzar_123 bende troid hastasıyım öncesinden beri ilac kullanıyorum ancak bunu ilaç kullanarak değerlerinizi kontrol altına almanız gerekiyor korkmayın endişe etmeyin ilaç kullanırsanız bisey olmaz inşallah
Sebihaygt Bende aynı dertten muzdarip im 9 aydır bir gün sektirmeden kullanıyorum ilacımı 50 mg .çok şükür hiçbir sıkıntımız yok ilacını düzenli kullan hiç aksatma bı sorun çıkmaz inşallah