25 haftalık olduk kızımla çok şükür. 2 bebeğimi kaybettim testler yaptırdım pıhtılaşma olduğunu öğrendim derken şimdiki hamileliğimde herşeye dikkat ederek sulandırıcı igneler ilaçlar kullanıyorum sağlıklı beslenmeye çalışıyorum ama bir anda böyle bir sorunla karşılaştık😢 Herşey yolunda çok şükür derken şimdide doktorumun birgün guatr sınırda çıkmış dahiliyeye git demesiyle gittim ve TSH yüksek T4 değerim düşük olduğunu öğrendim yani tiroid bezlerim yavaş calisiyormus ilaç vericem dedi ama carpintin olursa bize basvur dedi erken doğum riski yapabilir dedi hiçbir şey anlamadım😑 Kadın doğum doktoruna konuştum 10 gün sonra tekrar bakılacak değerlerime zaten riskli gebeyim ilaçları almadım kullanmiyorum. İnternetten blogtan heryerden okudum zaten tiroid düşüklüğude bir erken doğum riskiymis bebekte zeka geriliği gebelik zehirlenmesi vs vs birsürü şey yazıyor ☹️ Yani hanımlar kafam çok karışık böyle bir sorun yaşayan varmı Allah rızası için bana bir akil verin aydınlatın 😢