belguzar_123 canım çok geçmiş olsun İnşaAllah sağ salim alırsın yavrunu kucağına kötü düşünme sakın iyi düşün hep, bende gebeliğimden önce ögrenmiştim tiroidim az çalışıyormuş gebelikte aile doktoruna gittim çok az oranda var ama ilaç kullanman lazım gebeyken dedi ilk gebeliğimde ilaç kullandım 50 mg lık tı çok şükür bi sıkıntım olmadı kızım 11 aylık oldu smdi ikinci bebeğime hamileyim 75 mg kullanıyorum ilerlemiş ama korkma Allahın izniyle bişey olamz ben 1 buçuk aydan sonra kullanmaya başladım ikisindede