Busraa97 Gogsumun altında bıçak sapliyor gibi bı ağrı var zor nefes alıyorum nerdeyse.Ama onun dışında bı şey yok.ilk Kizimda 40 41 e kadar beklemişti sanırım bu da bekleyecek
Defnem07 Hamide_Ahmet bende 37+4 haftaya salı gün aldım ama ne oturabiliyorum ne kalka sürekli rahatsızım
MerveAkkk 1213 aynı aynı benimde suyum azalmış 37+6dayım şuan doktor iki günde bir görecek sana ne dedi canım
1213 MerveAkkk bol sıvı tuketiyorum ben cnm yarın gitcem bakacaklar tekrardan hakımıźda hayırlısı olsun inşallah
Tarifsizmutlulugum MerveAkkk tabikide canım dua edin lütfen ac gel dedi her an doğuma bile alabilir yani bugunde kan aldilar doğum için olduğunu söyledi
Tarifsizmutlulugum MerveAkkk bugün doktora gittim suyum da aynıymış pazartesi tekrar kontrol var carsamba gunude doğum düşünüyor bakalim hayırlısı 😔
Hamide_Ahmet Tarifsizmutlulugum şuan kasık agrım cok var ve şeffaf akıntm arttı ne yapcm bilmiyorum erkncımı olurm doktora gtsem
Tarifsizmutlulugum Hamide_Ahmet bence git canim bende bugun gidicem bel ağrım dahada artti bakalım nolucak dua edin lütfen 🙏
Meltem01 Hamide_Ahmet daha önce rahim ameliyatı oldum ondan normal doğum yasak dikişlerim var rahim içinde ıkınmamam gerekıyor
MerveAkkk Tarifsizmutlulugum hayırlısı olsun bende yarın sabah gidicem doktora bakalım ne diyecek sağlıkla alalım kucağımıza inşallah