Hamide_Ahmet bendede var akıntı bu aralar beyaz gemelde sabahları olmuş oluyor ama acilmam varmı bilmiyorum bende 36+4 oldum ama 37 içinde gelsin öyle çok istiyorum ki çünkü 36 haftada 38-39 uyumlu idi normal doğum olsun istiyoruz devlete gidiyoruz ilk oğlum normal oldu