Kızlar ben de bu ara yoğun olarak bunun araştırmasındayım. Aşıya ya da hastaneye giderken rahat olacağını düşünüyorum. Bebeğim kısmetse Şubat’ta doğacak. Dolap uygulamasına yöneldim gerçekten çok güzel tulumlar buldum. Yenidoğan olacağı için ve kış sonu diye 3 ay kullanmak için 1-3 ay yazanlardan aldım 50 TL’ye. (Başka bir tulum) H&m model 1-3 ayı birine sorduğumda bebeğime büyük geldi kullanamadım satıyorum yazmıştı kalıpları büyük muhtemelen. Ben aldığım modelde geriye katlanan eldiven ve patikli olanı aldım. Büyük gelirse katlarım. Öyle bulmasaydım kendinden kapalı patikli olanı alırdım. Çünkü minik bebeğe ayakkabı ve bot giydirilmeyeceği için üşümemesi lazım.