haticeks Ben astronot tulum aldım dolap uygulamasından etiketli 1-3 ay için hep daha uyguna geldi hem istediğim marka .Ocak 15 den sonra bekliyoruz bizde nasipse genelde yorum yaparken kiloyu baz alıyo bazı markalar 8-9 kiloya kadar falan gibi
Black-34  https://www.civilim.com/civil-baby-kiz-bebek-kapusonlu-pelus-mont-6-18-ay-pembe-20kb1001-pmb Biz bundan aldık mesela 3-6 ay çok güzel yumuşacık 💜💕
Black-34  https://www.civilim.com/civil-baby-kiz-bebek-pijama-takimi-1-6-ay-pembe-d098-pmb Bundan aldım birde çok güzel yumuşacık üşütmez 🌸