Belacivciv Adaaa16 Ayaklı olanı alırdım ben daha sıcak tutar🌝 Kış süresini, ne sıklıkla dışarı çıkarsınız vs bunları düşünerek karar verin
gzmsda Bence ayakli al yazik ayagindan usutur bide buyuk al yani kilosu artabilir boyuda uzun olabilir.
TubaDMR4 Fnen belli bi kampanyası oluyor onu yakalayınca artmıyor ben bi çok alışveriş yaptım buradan
ikiprensesannesiii Adaaa16 fermuarlı olan daha iyi bence. Büyük al zaten içini kalın giydireceğin için anca olur. Büyük gelse de battaniye gibi sarar zararı olmaz
Eliff_yagiz Bende ilk resimdekinden vardı kizim aralıkta doğdu bi kaç sefer giydi ve çok sert kalıp gibi duruyor
TubaDMR4 Fnen aynen yurt dışından geldiği için kargo ücreti 89₺ ama bazen kampanya oluyor kargo ücretsiz o günleri yakalarsanız ürünleri çok güzel
Deletedmom72727 Adaaa16 ben böyle birşey aldım 0-6 ay arası diyor kullanımı daha rahat gibi geldi bana ocakta doğacak Allah’ımın izniyle ilk 3 4 ay astronotlardan daha kolay olur diye düşündüm
A_S_K Adaaa16 6-9 aldım ben ayaklı olandan tüylü tüylü. 🥰 Aralıkda doğucak bebeğime. Az büyük giysin.