Happy-41 Natcan benimde yarın.sabah doğum var ben en son iğneyi dun aksam 5 buçukta yaptırdım.bu akşam.yaptirmiycam dimi bi gün önce bırakmış olmak için kafam karıştı bayağı
Natcan Happy-41 canım benim doktor işte doğumdan bi gün önce kesti canım kişiden kişiye değişiyor mu bilmiyorum
Happy-41 bahtnurr1 ben raporlu alıyorum ilk ay reçeteli aldım, sonra genetik tahlili yaptırdım, sonucumda pıhtılaşma sorunu çıktığı için rapor çıkarttı doktor uzun süre kullanicam diye
Happy-41 Serrammm sizinki önlem amaçlı mı kullanıyorsunuz yoksa genetik tahlilinde pıhtılaşma sorunu çıktı mı
fatime03 Happy-41 sadece sulandırıcı hapi keseceğiz dedi doktorum iğneyi 40 ımız çıkana kadar devam dedi
Happy-41 marbling10 ben perşembe doğum yapacağım, en son iğneyi salı akşam 5 te yaptık bugün yapmiycam dimi
bahtnurr1 Happy-41 hafi yaa şuan 320₺ normali reçete ettircem de bakalım belki rapor da yazar normalde kanda pıhtılaşma yok bende ama
Happy-41 bahtnurr1 benim söylediğim fiyat 8 ay önceki fiyat yeni fiyatı okadar olmuştur zaten bu ay bile herseyin fiyatı okadar uçtu ki Allah yardimiz olsun
Happy-41 marbling10 doğum 10 da 2 saat öncesinden yatış yapılacak bende bir iki saat ancak uyanabildim,boğaz ağrısıyla uyandım sanırım bayağı stres yaptım sağlıkla kolaylıkla geçer inşallah dualarınıza talibim.p🙏
Pastaneusuluislakkek Happy-41 30. Haftadan beri korona sebebiyle kullanıyorum. 36+3 üm şuan. Doktorum doğumdan sonra da en az 10 gün kullanacaksın dedi. Bir de hiç atlamadım iğneyi, saat kaçırdığım oldu ama her gün vurdurdum. Bebek söz konusu olunca öyle oluyormuş ☺️