Merhaba arkadaşlar sorum şu, oksapar iğne kullananlar doğuma girmeden önce ne zaman bıraktınız iğneyi en son iğneyi doğumdan kaç saat önce bırakmak gerekiyor.bu hamilelik ve doğum sürecinde bir gün dahi olsa iğne yapmayı unutan oldumu bir sorun oluyor mu ?