Happy-41 ben 36 haftalıkken doğum yaptım pazartesi pazartesi iğneye başladım cuma doğum olacaktı perşembe son iğneyi yaptım doğumdan sonra da 10 tane iğne kullandım ileri boyutta varis problemim vardı kalp damar cerrahisi vermişti iğneyi gene gidicem bakalım duruma göre