Prensannes DnHazrlklar dogumdan sonra dokulsun yada dokulmesın deegıl aslında durum sadece şu ki seseryanda dikiş olcak ve kıl olurda sıkıntı oluyormus ondan saglık amaclı hğzellik için istemıyorum
Sakvsr Prensannes canım doğuma giderken aldır bence benimde var ama şimdilik dokunmuyorum 33. Haftadayım son dönemde aldırıcam en azından bi seferde kurtarıyım 😇
deletedmom209 [bilinmeyen] allahın delisi nasıl bir tabir kim ne yapacağını sana mı soracak ne demek allahın delisi sen çok mu normalsin bu cümleyi kuruyorsun
deletedmom209 [bilinmeyen] çıkaramadım seni de sana sarmıcam bu gün allahın delisi demişsin bende jiletle alıyorum bi zararını görmedim gebelikten önce de vardı gebelikle arttı göbek kıllarım jiletten de gayet memnunum zaten 1 kere sirle alsam hemen azalıyor istediğim kadar jilet vurayım
deletedmom209 [bilinmeyen] jilete laf ettirmem ama himayem altına aldım özel bölgemi görüp de dokunamıyorum ama bacakta iş görüyo yine 😀
deletedmom209 [bilinmeyen] kız sirde hiçbişey olmuyo inci sir ağda var çok kolay çekiliyo hissetmiyosun