Prensannes 30. Haftamdaym artık göbegımı aldırayım dıyorum tüylenmem cok oldu bi şimdi bide eyluln basında alsam dıyorum zaten hayırkısyla eylul 15 falan gunumuz olcak sirle aldırsam sıcak sürülcek leke vs muhabbetıne goren koca karılar var cevremde kafamda karısmadı degıl nasıl halletcem bu işi siz nasıl yaptınız ?
Damladuaa Prensannes doguma kadar jilet kullan veya normal sir var kendin Allah etrafındakilere bakarsan çok sorun olur 💕🐣💕
gonulcelen Prensannes hiçbirşey olmuyor bn aldırıyorum leke de olmadı acı da ztn cok sıcak sürmesin yeter ki
Ayse1608 Prensannes Ben ara sıra aldırıyorum ya da kendim alıyorum ağda ile ağdadan dolayı r lekelenme felan olmadı
Ffatma Yarenimm jilet değil de tıraş makinesi vurmak agdadan iyidir bence. Köküne müdahale etmektense.
Caglasmsk Prensannes bence alma. Benimde cok tuylendi gobegim ama alamam yani daha sonra cogalcak. Dogumdan sonra bakarsin dokulmezse alirsin benim dusuncem.
Neroizm Prensannes asiri sicak surulmedikce iz olmaz diye dusunuyorum. Ben de tuylendim ama ben epilatorle aldim bir kere. Jilet filan surmeyin bence sakin ne de olsa tuylerin dokulup dokulmeyeceginin de bir garantisi yok. Sertlestirmeyin koklerini.
Glstn Prensannes Aldırmamanı tavsiye ederim. Çünkü o tüyler kalıcı değil. Aldırırsan kalıcı olabilir.Doğumdan sonra dökülecektir 😊
DnHazrlklar Canım eğer hamilelikle arttıysa aldırma çünkü Doğumdan sonra dökülüyor doktorum kesinlikle aldırma dökülür dedi aldırırsan kıl köklerini orada kalıcı hale getirirsin eğer Doğumdan sonra dökülmezse o zaman çaresine bak naçizane tavsiyem ☺️
Prensannes DnHazrlklar dogumdan sonra dokulsun yada dokulmesın deegıl aslında durum sadece şu ki seseryanda dikiş olcak ve kıl olurda sıkıntı oluyormus ondan saglık amaclı hğzellik için istemıyorum
tomurcukannesi Prensannes benim çok aşırı tüylenmem olmadı. Olanlarıda eşim zaten doğumdan sonra dökülücek aldırma dedi ben aldırmıyorum o yüzden
Prensannes tomurcukannesi bende görsellik için degıl zaten seseryanda dıkısden oturu aldırmayı dusunuyorum