Nulu [bilinmeyen] üslubuna dikkat etmeni tavsiye ederim artık çok bıktım sizin gibi terbiye görmemişlerden çete gibi her konuda bitiyorsunuz hala ergenlikten çıkmamışsınız bide anne olacaksınız biraz edep yahu burası lise son sınıfı gırgır yeri değil hey Allahım Yarabbim kimse size bişey demiyor diye tepemize bindiniz 😡
deletedmom209 [bilinmeyen] sorma ben zaten nazlıydım hamilelikte iyice çekilmez oldum geçen kaşımı alan kıza saracaktım
deletedmom209 [bilinmeyen] yalan onlar ya hiçbi işe yaramıyor ben 3 ay korkudan kuaföre gitmedim geçen dedim korkunun ecele faydası yok orman kaçkınına döndün yürü
deletedmom209 [bilinmeyen] geçen biri bana açığım diye dinsiz dedi kuranı 3 kere hatmettim ben sen mi müslümansın ben mi yemin ederim neleri var ya
Eda16 [bilinmeyen] ben tüy dökücü kullandım tahriş yaptı canım önermiyorum kesinlikle . Eczaneden aldım özellikle sordum sorun olur mu diye olmaz dedi ama çok yaktı 3 dk beklettiğim halde. Normalde hep ağda yaptığım için jilet sürmek istemedim ama sürmek zorunda kalacağım galiba
Ffatma Yarenimm jilet değil de tıraş makinesi vurmak agdadan iyidir bence. Köküne müdahale etmektense.
Nulu [bilinmeyen] iki gün önce katılmışsın bende diyorum niye bitmiyorlar meğer forumdan kovuluyorsunuz başka hesap oluşturarak tekrar giriyorsunuz 😏 ne yüzsüzsünüz be 🙄
Eda16 Bende jiletden korktuğum için tüy dökücü aldım ama oda zorladı kremi bile aynanın karşısında zor sürdüm. Spreyleri var aslında bide onuda denesem mi diye düşünüyorum çünkü daha geç çıkıyor jilet hemen çıkmaya başlıyor rezil gibi doğuma yakalanmaktan korkuyorum 🤣🤣
Esrglr Prensannes ben hamileliğim boyunca kendim aldım ağda bantlarıyla . bi leke vs olmadı çok şükür.
Nulu deletedmom209 yarası olan gocunur çıkın bu forumdan istemiyoruz sizin gibi terbiyesiz ahlaksızları!