Sinemmmmm58 Filee inan hicbirsey demedi ben ilk cocugumu 6. Haftada alt utrasonda duymustum bunda duyamadim 2 hafta bekle dedi yarin kontrolum var ne dicek bilmiyorum ama agrilarim ve carpintim cok fazla surekli kasiklarima sanci giriyor
HicrHicran82 Filee ayni durumdayım bende 8. Haftadayim daha duymadım bende ilkinde hemen duydum kese küçük falan dediler bi de bnmde kasiklarim çok ağrıyor bi de kahverengi akıntı başladı bu 2.beni çok üzdü…
Filee Sinemmmmm58 aynıyız benimde ikinci gebeliğim bende 6. Haftada duymuşum eski ultrason kağıtlarına baktım ama bu gebelikte boştu kese hala bakalım hayırlısı artık keseniz büyüdümu peki bu haftaya kadar
Sinemmmmm58 Filee hic bilmiyorum 2 hafta once gittim degerim 3000 di suan kac nasil hic bilmiyorum yarin bakcaz iste😔
Saglikguzellik Haftamın ilk günlerinde bebeği görürüm diye düşünerek doktora gittiğimde doktor kese güzel büyümüş ama içi boş dedi. Gerçekten çok üzülmüştüm. Kesin tanı koymak için beklemek lazım vs dedi. 3 gün sonra başka bir doktora gittim, vajinal usg ile hem bebeği hem de kalbini duydum çok şükür. Geç döllenme olabilir, bu haftalarda nolur siz de benim gibi üzülmeyin
Eda-1997 Filee 6+4 keseyi gördük sadece 8+2 de de hem bebeği hemde kalp atışını duyduk endişe etmeyin geç döllenme olmuş olabilir
Arasinkardesioluyor Filee inşallah bis gebelik degildi ya sevinemiyorum bile ama midem agriyor ve çok mide bulantım var
Filee Arasinkardesioluyor inşallah strestendir bende öyle oluyorum ara ara ne zaman gidicek siniz doktora tekrar