boncukbiranne Cigdemozcan öyle zor tabi anliyorum sizi bende 3 evladimi kaybetmistim anne karninda bu 4 ama cok žor geciriyoruz ikinci kez ameliyat oldu düm suan entübe
Cigdemozcan boncukbiranne Allahım şafi ismiyle şifasını versin inşallah bir daha hiç evlat acısı yaşatmasın güzel rabbim
Aysbebis hava123 12 haftalığım perinatolog teşhisi koydu istediğiniz doktora da gidebilirsiniz dedi bu kadar erken teşhis olması normal mi bilginiz var mı