Perinatolojiye gitmeniz gerek takiplerini ordan yapacaklar. Bana teşhis 17. Haftada konmuştu amniyosentez de yaptırdım genetik bir rahatsızlığı yoktu. Çok araştırdım ben o dönmelerde diyafram hernisiyle doğup yaşayan çok bebek var o yüzden ben de doğurmak istedim. Ancak bebeğimin akciğerleri gelişememişti o yüzden sadece 50 dakika yaşayabildi. Doğuma çocuk cerrahisi doktorları da girmişti ameliyatını yapabilmek için ama dayanamadı benim bebeğim. İnşallah sizin delik küçüktür ve ameliyata gerek kalmadan sağlıklı bir şekilde alırsınız bebeğinizi kucağınıza