Nurklc38 gozde3592 Sigortadan gittim canım 32. Hafta da sonra çoçuk rahime inmiş kafası rahimdeymiş nts bağladı o yüzden. Haftaya bidaha çağırdı artık sık sık gidiyorum
gozde3592 Nurklc38 kanala girmiş sanırım maşallah erkenci çıkmış sizinki😊sağlıkla gelsin🙏🏻 Bizim bakalım bir hafta sonra gidecez ne durumda belki o zaman ntsye sokarlar sağlıkla gelsinlerde heyecanla bekliyoruz bisde🥰🙏🏻
edaer Elmas_41 her gün mutlaka bir tane muz yemen gerek demişti doktorum birde bir kase yoğurt mutlaka ek olarak kaşar da bebeğe kilo aldıran bir besin
Black-34 Ayseceferli 28+4 1150 gram ama 1 hafta geriden geliyor dedi 27 ye göre kilosu iki çocuğum da düşük ağırlık doğdu Buda öyle olurmuş muhtemelen :)
Ozie1993 Ayseceferli 33 haftalıkken gitmiştim 49 cm 2600 dü oğlumun kilosu şuan 35. Haftadayız henüz bilmiyorum🥰
serti Nemusto gebelik sekeri yokmus 2 defa kontrol edildi ve ben 4kg aldim simdiye kadar ama bebek önde gidiyor..nedenini bilmiyorum belki de genetik
Nurklc38 gozde3592 Evet rahime kadar inmiş kafası rahimde dedi doktor. Ayakta durma iş yapma dedi korkuttu beni