Cerenvebebisi Nurklc38 Evet bizde girdik 32. Bundan sonra iki haftada bir nts olucakmis zaten 27 28 gibi bı daha gidixem insallh
Ece003 Poyrazin_annesi anası gibi tosun olucak herhalde 😂en önemlisi sağlıklı olması hatta zayıf olursa benim için daha avantaj normal doğum düşünüyorum
EsmaaaaMeva1 Ayseceferli bende dün gittim doktora 38+2 haftlğz 3.550 gram boyuda 53 cm olmuş oğlumun 💙💙 🤰
serti ilaydatas41 benim oglum da 32 de 2.500g di simdi 34 haftadayiz😅 biraz büyük dedi sezeryan olmasindan korkuyorum size doktor birsey söyledi mi büyük diye?
Elmas_41 Ayseceferli bebegi geliştirmek kilo aldirmak icin nelere dikkat ediyorsunuz banada fikir olur eksik birseyim varsa bende yaparım bebegimin kilosu olması gerektiğinden düşük
Melda-Aras Elmas_41 benimkide zayıf canım muz ye bide Maraş usulü dondurma ye kilo alır dediler bana da
edaer Elmas_41 her gün mutlaka bir tane muz yemen gerek demişti doktorum birde bir kase yoğurt mutlaka ek olarak kaşar da bebeğe kilo aldıran bir besin
ByzM Ayseceferli en son bizde 27. Haftada gittik 1105 gr 37 cm di boyu masallah sizin bebiş tombiş olucak sanırım ne yiyor içiyorsunuz acaba 😁
kubrapaltc Bizim kızda 34+2de gittiğimizde 2920 gramdı şuan 35+6dayız ne oldu bilemiyorum 😂😂Doğuma kadar ne olur sonumuz tahmini olan var mı 😅