Pelin-1 Yasemin_35 yok maalesef ikkz secenegi 😐 arama butonu geri gelicekmiş hatta bende biara geldi dun baktim yine gitmiş
Pelin-1 Valide size de maşallahh vallahi 28den sonra cook cabuk gecti benim icin sizin de oyle olur inşallahh😍
Valide Pelin-1 zamanın hızlı geçmesi de yavaş geçmesi de ayrı endişelendiriyor insanı rabbim sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙊🤲🌸💋
Pelin-1 Asuman06 cumartesi gece 1 gun hastanede yattim sancilarim oldu yine sukur durdu ciktim suan iyiyim Allaha sukur 🥰
Twinsss 24 haftalık olduk bugün kızlarla bizde. Sizin gibi ileriki haftaları görebiliriz bizde inşallah. Her şey yolunda gidiyor dedi doktorumuz, çok sırt ve bel ağrım olmaya başladı kızlar. Bir öneriniz var mı?
Pelin-1 Twinsss ben o haftalarda yasamadim ama suan yasiyorum bel sirt agrisi ayakta kalmamaya calisiyorum cok zaten yasakta kendinizi yormayin iki bebek tasidigimiz icin bele sirta binen yukte fazla oluyor tabi
Twinsss Pelin-1 evet bende çok ayakta kalamıyorum alttan ağrım oluyor. Kilo alımımda çok oldu sanırım onunda etkisi var. Şuan 77 kiloyum.