Gozde939e99e Esmabbrhan güncelleme yapilcaksa guncelleme yap cnm bendede yoktu programi guncelleyince o an geldi😍
Twinsss Pelin-1 evet bende çok ayakta kalamıyorum alttan ağrım oluyor. Kilo alımımda çok oldu sanırım onunda etkisi var. Şuan 77 kiloyum.
Pelin-1 Twinsss bende 29 haftaya kadar 13 kilo aldim sonra kilo alimim cok yavasladi 6 haftada 2 kilo almişim
Yasemin_35 Pelin-1 çok güzeeeelll 😍 vermedi bana hala. 1 hafta 10 gün daha dursunlar tekrar bakalım dedi. 9 kasımda kaç hata kaç gün oluyor senin?
Pelin-1 Yasemin_35 37+0☺️ benim sipalar yavas kilo almaya başladi domtorum 38i beklemekten vazgecti oyuzden😐
Yasemin_35 Pelin-1 Ay maşallah o haftaya kadar dursunlar daha ne dimi ama 😍 Bakalım bana ne diyecek… Kavuşmaya az kaldı 🙏🏼 Sağlıkla doğsunlar inşallah 🙏🏼🙏🏼🙏🏼
Pelin-1 Yasemin_35 son 9 gun çok karişik duygularim korku heyecan mutluluk endişe😶🥰🥰 amiin amiin inşallahh🥰 beklerse 38 gorursun bence sen
Yasemin_35 Pelin-1 Ben kendime salak yapıyorum şuan senin için bile yapmışım. Yani yarın 1 kasım, 9 kasımda doğum diyorsun onu hesaplamıyorum bile sanki haftalar var gibi geliyor 😅 Yüzleştim şimdi, çok çok az kalmış.
Yasemin_35 Pelin-1 Naber bebekler nasıl? Gün verdi mi kesin doktorun? Stresli bir hafta geçirdim ben, biraz yumuşama olmuş dedi (ne demekse), pazartesi alacaklar bebişleri ( o zamana kadar dururlarsa da dedi) ☺️ Hayırlısı…
Yasemin_35 Pelin-1 Karnım çok sertleşti bugün hatta dün de.. Dokunuyorum yarım dk sonra geçiyor ama… yine de bi noluyor diyorum