Pelin-1 Çok uugunmuş gerçekten, iyi yapmışsın alarak. Sağlıkları kiloları yerinde olsun da aman bırak giydirme. Sonrasında ihtiyaç sahibi birine verirsin🙏🏼
34+1 oldum hala butom gelmedi bana. Uygulamada ikiz seçeneği yok dimi? Var da ben mi bilmiyorum acaba…
Ya bir de uygulama güncellenmeden önce forumda istediğim konuları arayabiliyordum. Şuan arama butonunu da göremiyoruö 🙄