Yasemin_35 Pelin-1 Özellikle sordum ciğer geliştiriciyi, açıklık olmadığı için vermiyorum dedi 🙄 hayırlısı… Bugün son avm gezişlerimden birini yaptım. Bir satış temsilcisi ikiz olduğu için mutlaka prematüre kıyafet alın dedi🙄 hiç almadım. Sen aldın mı?
Prenseslerinannesii Benim de 34+3 ama bana da gelmedi buton 😔 bizde ikiziz bu arada 🥰🧿 8 kasım a gün verdi 37+1 oluyor o zaman
Pelin-1 Prenseslerinannesii saglikla kucagina al inşallahh 🥰 benimkile de bekler inşallah uzmezler annesini 🥰🥰
Pelin-1 Asuman06 evet ilkini olali 1 ayi geçti etkinliği gecmistir dedi verilmiyor saniyordum ama verdi. Sizle konusmustuk sanirim bu konuyu bende yalnis ve eksik biliyormuşum 34u geciyor olsam da doktorum nolur nolmaz yapalim riske atmayalim dedi
Pelin-1 Yasemin_35 her doktorun bakis acisi protokolu farkli canim onun da dogrusu odur ,🤷 aldim her ihtimale karsi birer tane premature 4 lu takim aldim bide 2 tane premature ic zibin aldim
Pelin-1 Yasemin_35 acikcasi rahim agzi kisaligi vs olmasaydi bana da yaparmiydi emin degilim bi sikinti olmadigu surece yapmazdi yani
Elfcm Yasemin_35 Ben aldim canim 36+1im ve kilolari prematüre için cok fazla aldığım küçük kiyafetlere giremicekler 😊 ben aldığıma pişman oldum açıkçası 🙄
Pelin-1 Yasemin_35 Cokta gerekli degil ya ben hem indirimdeydi o an gordugumde hadi alayim dedim 4lu takimi 23 tlye almistim ebebekten 🤭