citlenbigim2212 Pelin-1 34+5 olduk bize de geldi 🤗 göz yaşım 💧 ne ara bu kadra büyüdü güzel kızım üzüldüm bian doğum yaklaştı diye
Pelin-1 citlenbigim2212 acikcasi ben de hem bian once dogsunlar istiyorum hem de hep icimde kalsinlar ayrilmak istemiyorum😢☺️ duygular karişik🥰🥰
Pelin-1 Yasemin_35 39hayal oldu bile 😂😂 kontrolden ciktim 20mm olmus rahim agzim 37 gorursek iyi dedi 😅
Yasemin_35 Zeynep_49 Maşallah. Ben de 33+5 teyim. Zorlanmıyorum dersem yalan olur. Hareket halindeyken sıkıntım çok yok ama evdeysem ve hareketsiz kaldıysam, yattıysam falan gerçekten çok zorlanıyorum. Kaç kilo bebekleriniz?
Yasemin_35 Pelin-1 Bana daha gelmedi o buton, 34 ü görünce gelir mi acaba 33+5 teyim 🙄 Bebeklerinin kiloları ne durumda?
Yasemin_35 Pelin-1 Benim de sınırda 2 şer kilolar, vajinal muayene yaptı dün açılman yok henüz dedi, nst de çooook az sancı çıkmış bu haftalarda normal dedi. 15-20 gün daha beklerlerse içeride iyi dedi🙏🏼
Pelin-1 Yasemin_35 evet açilma yokmus suan ama rahim agzi 0mm olunca acilma basliyor zaten 20mm miş suan işte
Elfcm Pelin-1 bana da o haftalarda gelmişti 35+6 olduk bakalim cuma gunu ne zaman butona basacagimiz belli olacak 😂 beyfendiler sabirsiz cikar diye korkarken analari bitti 😂 [ Te boyle geziyorum evde 😂😂