Pelin-1 Zeynep_49 doktorum da 39a kadar bebeklerde sorun olmazsa beklicem dedi bana 39cook geldi o yuzden sordum ben tasirim tasimasina da 39fazla sanki ikizler icin ya
Zeynep_49 Pelin-1 ikizler için 37 38 diyorlar genelde ama valla ben dasiyamiyom artık cumaya kadar nasıl taşıyacam onda bile zorlaniyom seninkiler hafif ve uslu demeki taşıya biliyorsan ☺
Pelin-1 Zeynep_49 agrilarim var bel ve bacak ama cokta takilmiyorum hareketlerinin aci verdigi bile oluyor ama yeterki aldiklari kadar kilo alsinlar gelisimlerini tamamlasinlar korkuyorum kuvozden
Zeynep_49 Pelin-1 valla ben çok zorlaniyom haftalardir ayağımı atamiyom bille bitik durumdayim artık yani
Pelin-1 Zeynep_49 o haftalari gormek hayal geliyor nasipte vardir insallah🤲 çok heyecanlisindir cinsiyetler neydi 🥰
Zeynep_49 Pelin-1 erkek ikiside tabiki heycan vardır kuzularimi görcem kucağıma alcam o mutluluk var ağrılarımdan gün geçsin hemen istiyorum yavrularima sağlıkla kavuşayım