Seymagennc ben gebeliğimin başında doktor aynı dahiliye gönderdi guatır için sonra dahiliye doktoru yok guartrın falan dedi ilaç yazmadı sonra ben o kadın doğumcuyu bıraktık başka kadın doğumcuya gittim oda kan tahliline baktı çok minik dedi hap verdi çok küçük dozda onu kullandım bir kaç ay sonra bana gebeliğin baoyunca kullanacaksın yoksa bebeğin gelişmez dedi doktor ben kullanmadım çünkü vicdanım el vermedi karnımda bebeğimle hergün hap içemeye bıraktım hapı çok şükür bir sıkımtı yaşamadım gittiğimde doktor bak hapları kullanmışsın azalmış dedi halbuki kullanmamıştım. Her doktor Farklı söylüyor yani bence başka bir doktora da git ama devlet hastanesine git özeller biraz daha abartıyor olayları