@Seymagennc Bakın trioid hormonu insan vücudu için çok önemli kilit noktası gibi bir şey. Gelen yorumları okuyorum yok ilaç kullanmayın benimki indi fln gibi şeyler yazmışlar dönemsel olarak artıp azalabilir. Senelerdir bununla alakalı ilaç kullanıyorum her ay kan tahliliyle bakılıp ona göre düzenleniyor hamilelik öncesi 100’lük kullanırken şu an 75’lik ilaç alıyorum. Her ay düzenli olarak takip ediliyor. Doktorun verdiği ilacı kendi içmeyebilir ama size alma demesi çok yanlış doktordan dahamı iyi biliyor? Yada ilaç almadığınız için bir sorun çıkarsa bunu vebalini alıcakmı herkesin bedeni farklıdır vereceği tepkide farklıdır. Gerekirse bir doktora daha gidin ama buradaki insanlara uyupta ilaç almamayı düşünmeyin