aslidbd Oznurcakir çok sevindim:) güzel sonuçlar alırız inş😊🙏 ben progestana bugün başladım fitil olarak günde 3 tane. estrofemin etkisi biraz azaldı dünden beri daha iyiyim
Oznurcakir aslidbd hayırlı olsun kuzum hafifler zaten . Bende iğne ve fitil başladım . Ekstra monodiks bide bı ilaç daha yazdı onlara başladım
aslidbd balbebek412 son muaynemde çıkmadı bugün de kontrolüm var ama son 24 saatimde etkiler azaldı. Belki üşüttüm belki gaz 🤷♀️
aslidbd m060918 güzel bir süreç sana tavsiyem sakin kal ve adım adım git süprizlerle dolu bir serüven😄
aslidbd Oznurcakir ben estrofem ve progestan ile yola devam bugün iğnesine de başlıyorum. Dün kontrolüm vardı rahim kalınlığı 8mmye çıkmış
Zehra231 Bana 1 kasım saat 14.00 a randevu verdi rahim kalınlığı yeteri kadar olmuşsa transferi o gün yaparız dedi fakat sormayı unuttum sonrasında izin almam gerekiyor öu acaba anaokulu öğretmeniyim ne kadar izin almalıyım sizce
Oznurcakir aslidbd çok iyi benmde öyle dün başladık biz progestan ve diğer ilacalara pteie de transfer Allah’ın izniyle
aslidbd Oznurcakir nasıl gidiyor? kontrole gidiyor musun? ben bugün son kez gittim hem pcr testi verdim hem kontrol doktor iyi dedi, rahim kalınlığım artmamış 8mm de kalmış ama gayet iyi diyor. senin nasıl?
Oznurcakir aslidbd kalınlık çok iyi moralini bozma benimde en son 8.1 sonra baktirmadim daha ptesi transfer olacam zaten kullandığın sonradan ilaçlar kalinlastirir inşallah banada iyi dedi doktorum
mbt34 @Oznurcakir @aslidbd nasılsınız, transferiniz oldu mu :) benim bir buçuk gibi oldu, şimdi de dinleniyorum. Bu sefer hayırlısıyla olur inşallah.
aslidbd mbt34 oldu evet sabah 11.30 da yapıldı benim transferim. yarım saat kaldırmadılar beni ve sonrasında doktorum yatmama gerek olmadığını söyledi. Kendimi çok yormadan rutin hayatıma devam edebileceğimi söyledi ama ben yine de dikkat ediyorum. Hafif ağrım var arada sancı gibi de giriyor. İlaçlar aynen devam ekstradan dekort da verdi.Test için 10 gün sonra dedi. Bende durumlar böyle sende nasıl?
Oznurcakir mbt34 çok şükür güzel geçti ikibilwci bıraktık oksopar ve coraspin başladık . 10 gün sonra test hastanede yatisim var şuan dikkat etmem gerektiğini söyledi özellikle ilalclar bitince yenilecegimi bakalım hakkımızda hayırlısı inşallah . Yok mu acaba dbakir Memorial da olan 😁☺️
mbt34 aslidbd ben de aynı yarım saat yattım kalktım sonra, ağır iş yapmayın onun dışında günlük hayatınıza devam edin dediler. Ekstradan Pruloton iğne verdi 5 gün sonra vurulmam için, bir de oksapar kullanacağım ben.
aslidbd mbt34 aynı şeyleri söylemiş doktorlarımız. Hayırlısı olsun hepimiz için, inş güzel haberleri alıcaz artık🙏🙏🙏