mbt34 çok şükür güzel geçti ikibilwci bıraktık oksopar ve coraspin başladık . 10 gün sonra test hastanede yatisim var şuan dikkat etmem gerektiğini söyledi özellikle ilalclar bitince yenilecegimi bakalım hakkımızda hayırlısı inşallah . Yok mu acaba dbakir Memorial da olan 😁☺️