Herkese merhaba,
mayıs ayında tüp bebek tedavisi olmuştum. Bu ay transfere karar verdim ve ilaçlara başladık. Doktorum rahim kalınlığımı yeterli görmediği için ilaç başladık. 18 günlük bir tedavi planlandı ve estrofemle başladık. 2 gündür günde 3 tane içiyorum ve kasıklarımda falan inanılmaz bir ağrı ve şişlik başladı. Bu durumu yaşayan var mı? Doktorum böyle bir ağrının olmaması gerektiğini söyledi panik yapmakta istemiyorum. tecrübesi olanlar paylaşırsa çok sevinirim🤗